top of page

פיית השיניים הגיעה גם אלינו ❤

יש לנו כלכך הרבה רגעים מרגשים בחיים! ואחד מהם קרה לנו אתמול בערב... נפלה לשקשוקון הבכור שלנו השן הראשונה שלו! והוא היה הגיבור הכי גדול שיש! ראיתי שהשן עומדת ליפול והצעתי לו את עזרתי, בהתחלהה זה קצת נגמר בבכי, שחלף לו מהר מאוד! עם אושר גדול וחיוכים ושמחה בלב!




כשהייתי קטנה, והיו לי חלומות הייתי ניגשת לאמא שלי והיינו רושמים מכתב ל"מפלצת"

או לדמות שמפחידה אותי, וככה הייתי מצליחה להרדם בחזרה, והעברתי את זה גם לידיי ולפני שהוא הלך לישון הוא רצה לרשום מכתב לפית שיניים ולצבוע מסביב ולקשט עבורה ואיך לא ?

לספר לה שנפל לו השן הראשונה הוא סיפר לה שנשרה לו שן ראשונה והוא מאוד שמח ונרגש

ושהוא מבקש ממנה לבוא לבקר אותו כל בוקר ערב ובשקיעה ושתשמור עליו מהחלומות הרעים, אמן!



ברגע שגילינו שהשן מתנדנדת לו כלכך התרגשנו, ושאלתי אותו מה הוא היה רוצה לקבל מפית השיניים וכיום מה שהכי "טרנד אצל הילדים" - איך לא? קלפי פוקימון שכבשו את העולם חחח ואיזשהו משחק של פוקימון, יום למחרת כבר שיהיה לי מוכן בבית.. הלכתי לחכות וראיתי 2 חבילות קלפים - קניתי וכשחיפשתי מתנה רציתי משהו שימושי שאין כמותו, הספקתם כבר להכיר אותי לא ?


החלטתי ליצור לו/הם משחק זיכרון מפוקימונים - לפי התפתחויות שלהם (זה דמויות שמתפתחות והופכות להיות יותר חזקות) וכמובן השארתי לעצמי את האופציה שהוא יוכל לבחור בעצמו איזה דמויות עוד

הוא רוצה בשביל המשחק



ו"במקרה" הפית שיניים הביאה לו נרתיק עם קלפים

שממש מתאימים למשחק זיכרון החדש אז הצעתי לו

שישיים את הקלפיים בתוך בנרתיק החדש


יצרתי לו מיתוג אחורי - את המראה של פוקימון אבל הוספתי - מדליה! שבה רשום: "מסיבת נשירת השן הראשונה לגיבור על שקד" והשארתי את זה פתוח ללא תאריך - שיהיה מוכן בזמן!

בצד השני חיפשתי את כל הדמויות של הפוקימון ואת ההתפתחות של כל דמות, יצרתי לו 24 קלפים עם 12 זוגות פוקימונים


והיה חשוב לי ליצור לו מכתב עם ציורים ומלל שהוא יוכל להבין לבד מה שהיא רשמה לו



פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page